Ruby Ingin Menang Hadiah Utama Dutch Lady ‘Mak Hebat, Mak Menang’

Peraduan Dutch Lady 'Mak Hebat, Mak Menang'
Dutch Lady Malaysia memberi peluang kepada para ibu Malaysia menjadi lebih hebat melalui kempen terbarunya ‘Mak Hebat, Mak Menang’, di mana para ibu berpeluang memenangi hadiah-hadiah bernilai RM1.7 juta.

Ia termasuklah ganjaran wang tunai bernilai RM100 x 15,000, 2 x hadiah bulanan pengubahsuaian rumah bernilai RM50,000 setiap satu dan 8 x hadiah mingguan skuter Vespa!

Peluang ini tidak dilepaskan oleh ibu blogger, Rabiatul Adawiyah menyatakan hasratnya untuk memenangi hadiah utama dalam peraduan ini.

 “Hadiah pengubahsuaian rumah sesuai untuk keluarga saya! Saya amat cerewet mengenai pengambilan nutrisi harian keluarga saya, terutama anak saya yang berusia 3 tahun, Adam Solihin, yang gemar minum susu. 

Sekiranya saya menangi hadiah pengubahsuaian rumah, ia memberikan saya peluang untuk menghias semula dapur rumah, menjadikannya sebagai tempat sumber inspirasi di mana saya menyediakan makanan yang bernutrisi dan seimbang untuk keluarga saya.

Dengan dapur yang serba baru, Adam pasti akan sertai saya untuk memasak dan membuat kek bersama saya,”


Cara Sertai peraduan 'Mak Hebat, Mak Menang'

Peraduan Dutch Lady 'Mak Hebat, Mak Menang'

Untuk menyertai peraduan 'Mak Hebat, Mak Menang' awat mudah.

Anda hanya perlu membeli mana-mana pek susu tepung rumusan untuk kanak-kanak Dutch Lady Nutri Plan™ 900g, buka dan cari ikon Dutch Lady® di dalam pek.

Kemudian, hantarkan butiran melalui SMS untuk memenangi hadiah wang tunai bernilai RM100 dengan serta merta! Mudah bukan?

Maka apa anda tunggu lagi. Jangan lepaskan peluang untuk memenangi hadiah-hadiah yang lumayan ini!

Terdapat juga Trak Dutch Lady Nutri Plan™ yang akan menjelajahi Lembah Klang mulai 15 Mac 2017 hingga 30th April 2017.

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai peraduan Dutch Lady ‘Mak Hebat, Mak Menang’, sila layari laman Dutch Lady di www.smartmoments.com.my
Share on Google Plus

About Bro Framestone

Seorang blogger yang hensem, macho, kacak (Siapa nak puji kalau bukan diri sendiri). Pernah bekerja sebagai Social Media Exective (5 tahun pengalaman) dan sekarang banyak buat kerja Freelance sambil menghabiskan masa dengan anak dan isteri. Pemilik blog www.broframestone.com.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment