Hai Blogger! Official Photoshoot 2015 Bantu Blogger Bina Profile Sendiri


Hai Blogger! Official Photoshoot 2015
Hai Blogger! kini menjangkau usia setahun.

Menjadikan ia sebuah platform kepada blogger-blogger Malaysia bersama terlibat di dalam event dan melakukan pelbagai aktiviti menjadi titik permulaan pada tahun 2015.

Bagi menghargai rakan-rakan blogger yang selama ini komited, pada 26 April lalu telah diadakan Hai Blogger! Official Photoshoot.

Objektif Official Photoshoot ini bertujuan untuk membina profile diri sebagai blogger profesional dalam membina kerjaya.

Photoshoot ini akan dijayakan dengan sokongan para penaja terutamanya White Studio Project, CVS Production, Flava Pictures dan fotographer Fakhrul Islam. Makeup pula akan dibuat oleh #makeupbyalyna dan MUA by Sha Ismail & Team.

Shawl dan tudung oleh VR Hijab, Baju t-shirt Hai Blogger! ditempah khas dengan Oh! Tshirt. Props pula nanti disediakan oleh SUKELETTEW organizer event surprise party.


Hai Blogger! Official Photoshoot 2015

Hai Blogger! Official Photoshoot 2015

Hai Blogger! Official Photoshoot 2015


Kredit gambar IG milik +Firdaus Feeq 

Aktiviti ini mampu memberi pengalaman berharga kepada ahli Hai Blogger!, dimana mereka akan diberi pengalaman mengambil gambar bersama produk seperti handbag dan serum rambut coolhijab.

Dalam masa yang sama mencungkil bakat-bakat yang mereka ada supaya dapat diketengahkan kedepan sebagai influencer talent Hai Blogger!

Tahniah diucapkan dari kami di BRO - Blog Retis Official.

Kredit : Hai Blogger!

P1 OMA Nite Selfie
Bicara Bro : Bila fikirkan balik, walaupun Bro dah bertahun-tahun bergiat dalam dunia blogger. Masih tidak mempunyai profile lengkap yang lebih profesional.

Kebanyakan gambar amik sendiri guna handphone.

Bayangkan kalau Bro ada profile menarik dengan gambar yang mampu buat klient teruja untuk berkerjasama mungkin lebih baik.
Share on Google Plus

About Bro Framestone

Seorang blogger yang hensem, macho, kacak (Siapa nak puji kalau bukan diri sendiri). Pernah bekerja sebagai Social Media Exective (5 tahun pengalaman) dan sekarang banyak buat kerja Freelance sambil menghabiskan masa dengan anak dan isteri. Pemilik blog www.broframestone.com.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment