Pengumuman Rasmi Tarikh ‪dan Memperkenalkan Rakan Penaja #‎SBB2015‬

Tarikh Pengumuman Rasmi #SBB2015

Esok pukul 3 petang bertempat di Seksyen 9, Shah Alam akan diadakan majlis pengumuman tarikh rasmi #SBB2015 bersama rakan penaja.

‪Terdapat beberapa hashtag disertakan sekali dalam status dari +Hisyamudin Fadzil  di laman facebook beliau : #‎SBB2015‬ ‪#‎SBBYeos2015‬ ‪#‎BloggerEvent‬ ‪#‎DenaihatiNetwork‬ ‪#‎OutDoor‬

Sekala tidak langsung mengesahkan bahawa Yeos Malaysia menjadi penaja rasmi untuk Sepetang Bersama Blogger bagi tahun 2015 ini.

Berkenaan dengan hashtag #OutDoor rasa ramai yang tahu bahawa SBB2015 kali ini akan diadakan ditempat terbuka, malangnya lokasi masih belum lagi dinyatakan.

Bakal ada contest Instagram?

Dengar cerita dari big bos +Denaihati Ilhamku , ada penaja yang nak bagi hadiah berjumlah RM5000 tunai untuk kumpulan-kumpulan pemenang outdoor games di ‪#‎SBB2015‬.

Bagaimana pula dengan iPhone6, Samsung S6 atau Note 4?

Sama-sama kita nantikan penguman rasmi esok. Terima kasih kepada pihak +Denaihati Network kerana sudi menjemput BRO - Blog Retis Official untuk membuat liputan tentang #SBB2015.
Share on Google Plus

About Bro Framestone

Seorang blogger yang hensem, macho, kacak (Siapa nak puji kalau bukan diri sendiri). Pernah bekerja sebagai Social Media Exective (5 tahun pengalaman) dan sekarang banyak buat kerja Freelance sambil menghabiskan masa dengan anak dan isteri. Pemilik blog www.broframestone.com.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment