3 Blogger Kongsi Pendapat Dalam Mingguan Wanita

3 Blogger Kongsi Pendapat Dalam Majalah Wanita

3 rakan blogger kali ini berkongsi pendapat mereka tentang "Blogging Antara Minat Dan Wang"dalam Mingguan Wanita edisi 1634 bulan Mac 2015.

Dah lama rasanya Bro tak masuk dalam Majalah Wanita (eh Bro lelaki)

Jom dapatkan Mingguan Wanita dipasaran sekarang.

Tak kan nak tunggu blogger femes masuk majalah baru nak beli. Mereka bertiga ini pun femes juga.

Mereka bertiga adalah (jemput follow G+ mereka) :
  • +Ayue Idris - "Elakkan terlalu banyak iklan sedangkan penceritaannya tidak seberapa".
  • +Hannah Sytieh - "Elakkan gaya penulisan kasar kerana ianya boleh merosakkan bahasa".
  • +Halim Brothers Dot Com - "Semua orang suka berkongsi cerita, golong muda menggunakan platform blog sebagai medium perkongsian".
Bicara Bro :  Bro start berblog tahun 2006. Cuma pada tahun 2009 baru fokus blog yang ada branding - www.broframestone.com

Pada awal zaman berblog Bro. Ada beberapa kali masuk surat khabar dan TV. Tapi waktu itu mereka xanggap Bro as blogger tetapi lebih kepada "individu penting" (Jangan ditanya siapa Bro waktu itu ek).

Sekarang, sumber pendapatan Bro hampir 90% berasaskan blog. Jangan ditanya 10% lagi itu apa he...23x (mungkin hutang piutang yang korang belum bayar pada Bro)
Share on Google Plus

About Bro Framestone

Seorang blogger yang hensem, macho, kacak (Siapa nak puji kalau bukan diri sendiri). Pernah bekerja sebagai Social Media Exective (5 tahun pengalaman) dan sekarang banyak buat kerja Freelance sambil menghabiskan masa dengan anak dan isteri. Pemilik blog www.broframestone.com.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment