Lan Careno dan Freddy Redscarz Menang Tiket Penerbangan ke Cebu Pilipina Dari AirAsia

Lan Careno Freddy Redscarz Cebu Pilipina

Tahniah diucapkan kepada 2 orang rakan blogger yang sama-sama memenangi tiket penerbangan AirAsia untuk 2 orang ke Cebu, Filipina.

Blogger tersebut adalah +marqis careno dan +Daus Redscarz

Terima kasih kepada pihak AirAsia kerana sudi menjemput lebih 80 bloggers menghadiri event pertama mereka bagi tahun 2015 dengan mengadakan #AABChangout di Escape Room, Berjaya Times Square.

** AABC - AirAsia Blogger Communities


Menurut status yang dimuat naik di laman sosial, Lan Careno makan hati bila melihat Freddy Redscarz memenangi tiket penerbangan AirAsia untuk 2 orang ke Cebu, Filipina selaku juara.

Ok, Bro pun jeles jugak sebenarnya he..23x

Sekali, nama Lan Carena dipetik sewaktu aktiviti cabutan bertuah dan beliau juga memenangi tiket penerbangan AirAsia untuk 2 orang ke Cebu, Filipina

Untung la...!!!

Apa-apa pun tahniah buat rakan-rakan blogger yang menyertai #AABChangout #UnlockTheFunAABC dan juga kepada mereka yang memenangi hadiah payung dari pihak Escape Room.
Share on Google Plus

About Bro Framestone

Seorang blogger yang hensem, macho, kacak (Siapa nak puji kalau bukan diri sendiri). Pernah bekerja sebagai Social Media Exective (5 tahun pengalaman) dan sekarang banyak buat kerja Freelance sambil menghabiskan masa dengan anak dan isteri. Pemilik blog www.broframestone.com.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment