Amir Nawawi Kecewa, Hosting dan Domain Blog Belum Renew


Ini kisah rakan blogger, pemilik blog www.amirnawawi.com -  Amir Nawawi yang kecewa dengan syarikat pembekal hosting dan domain blog beliau tidak dapat dihubungi.

Hari ini, hosting dan domain beliau tamat tempoh, pembayaran awal telah dibuat tetapi ianya masih belum lagi di renew oleh pihak syarikat berkenaan.

Menurut beliau,

Ini merupakan tahun ke-5 beliau menggunakan perkhidmatan syarikat berkenaan. Selalunya beliau akan buat bayaran lebih untuk mengelakkan perkara seperti ini terjadi.

Apa boleh buat, tunggu esok sahaja.

Itupun jika syarikat berkenaan membalas ticket atau email dari pihak anda. Jika tidak, mungkin anda boleh usha syarikat lain untuk menguruskan blog anda.

Bicara Bro : Bro dulu, terpaksa slow talk dengan penaja hosting salah satu blog yang ditaja selama 4 tahun, dimana Bro terpaksa berpindah ke syarikat lain yang menawarkan pakej yang lebih baik.

Walau bagaimanapun, ada beberapa blog masih lagi beroperasi bersama mereka.
Share on Google Plus

About Bro Framestone

Seorang blogger yang hensem, macho, kacak (Siapa nak puji kalau bukan diri sendiri). Pernah bekerja sebagai Social Media Exective (5 tahun pengalaman) dan sekarang banyak buat kerja Freelance sambil menghabiskan masa dengan anak dan isteri. Pemilik blog www.broframestone.com.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment