Blogger Menang Cabaran iPhone 5s Anjuran Denaihati Network

Blogger Menang Cabaran iPhone 5s Anjuran Denaihati Network

Majlis penyampaian hadiah buat pemenang Cabaran iPhone 5s anjuran Denaihati Network telah diadakan di Kelab Tasik Putrajaya.

Pada majlis tersebut, beberapa rakan blogger dan rakan niaga eQurban (yang baru diambil alih pengurusannya oleh Denaihati Network) turut hadir.

Apa-apa pun tahniah kepada semua blogger yang menang.

Menurut salah seorang pemenang Kamil Salleh, beliau berasa bersyukur sangat bila dapat memenangi cabaran yang dianjurkan kali ini.

Niat dia berhijrah ke Kuala Lumpur beberapa tahun lepas untuk bekerja dan lebih aktif dengan komuniti blogger tidak dipersiakan.

Cabaran iPhone 6?

Mesti la ada, cuma kali ini ianya berbeza dari cabaran-cabaran sebelum ini.

Menurut pengasas Denaihati Network Sdn Bhd., Tuan Haji Amir Hassan @ Mohd Ilham. Cabaran kali ini berbeza dimana rakan-rakan blogger perlu bersaing dalam mempromosikan eQurban sepanjang tahun ini.

Selain mempromosikan eQurban, rakan blogger juga boleh menjana pendapatan melalui program affilate eQurban.

Pemenang dipilih berdasarkan jumlah jualan yang berjaya mereka terima sewaktu mempromosikan link affiliate eQurban mereka.

Selain iPhone 6,

Turut ditawarkan Pakej Umrah, Kembara 4h 3m ke Kemoja, Samsung Tab 4 etc. Nampak menarik bukan?

Moga rakan-rakan tidak melepaskan peluang ini.

Terima kasih buat Denaihati Network kerana sudi menjemput BRO - Blog Retis Official menghadiri Majlis Makan Malam Rakan Niaga eQurban.

Share on Google Plus

About Bro Framestone

Seorang blogger yang hensem, macho, kacak (Siapa nak puji kalau bukan diri sendiri). Pernah bekerja sebagai Social Media Exective (5 tahun pengalaman) dan sekarang banyak buat kerja Freelance sambil menghabiskan masa dengan anak dan isteri. Pemilik blog www.broframestone.com.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment