Blogger Khairul Hakimin Rahsia Sakit, Menjalani Pembedahan Petang Semalam

Blogger Khairul Hakimin Rahsia Sakit

Rakan blogger Khairul Hakimin menjalani pembedahan petang semalam, bagaimanapun keadaan beliau stabil selepas melakukan pembedahan.

Buat masa ini, pemilik blog www.kuahkari.com masih merahsiakan apa yang sedang beliau hadapi dan juga dimana beliau berada.

Status yang dimuat naik ke laman facebook beliau menyatakan beliau masih berbaring dan belum boleh bangun. Tapi takat main telefon dan baca buku itu boleh.

Beliau sedar lebih kurang jam 9.30 selepas menjalani pembedahan.

Ketika itu, beliau sempat membalas mesej yang perlu diutamakan dahulu.

Ramai yang nak tahu penyakit apa yang sedang beliau hadapi. Buat masa kini, beliau belum bersedia untuk menjawap soalan tersebut. Beliau hanya berharap rakan-rakan mendoakan beliau sihat terlebih dahulu.

Jika ada kesempatan, beliau akan ceritakan juga.

Bicara Bro : Ada beberapa kali tergerak hati untuk berjumpa dengannya. Banyak ilmu boleh dipelajari darinya.

Bagi Bro, dia bukan setakat chef, bahkan seorang ayah terbaik dan juga kaki travel yang suka berkongsi cerita diblog dan juga ebook.
Share on Google Plus

About Bro Framestone

Seorang blogger yang hensem, macho, kacak (Siapa nak puji kalau bukan diri sendiri). Pernah bekerja sebagai Social Media Exective (5 tahun pengalaman) dan sekarang banyak buat kerja Freelance sambil menghabiskan masa dengan anak dan isteri. Pemilik blog www.broframestone.com.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment